Thursday, June 17, 2010

Teine päev
Laagri teisel päeval käisime Sagadis. Sõime kõik koos ühiselt maitsvat hommikusööki ning kell10 võiski sõit alata Sagadi mõisa poole. Seal võttis meid vastu meie giid Urmas Rauba ning meil oli väike ringkäik metsamuuseumis, kus me saime tutvuda huvitavate väljapanekutega ning täita erinevaid töölehti. Pärast seda algas meie piknik, kus sõime kaasa pandud lõunapakikesi. Pärast turgutavat lõunat suundusime Looduskooli, kus võis alata meie supercool orienteerumismäng Sagadi mõisa territooriumil. See osutus lõpuks paljude laagriliste lemmikuks, sest saime tutvuda enda rühmakaaslastega kui ka ühe imeilusa Eesti mõisaga. Looduskooliga lõppes meie väljasõit Sagadisse. Kui jõudsime tagasi laagripaika otsustasid paljud meist ennast kosutada magusa uinakuga. Õhtul sõime ühiselt pika laua taga õhtusööki ning hiljem kaunistasime enda kipsmaske. Siis rääkisime juttu, mängisime sildimängu, maffiat ja äraarvamise mängu ning oligi aeg minna magama.

Kolmas päev
Kolmandaks päevaks oli meil planeeritud teatripäev, mida viis läbi Siret Paju, kes oli kohale tulnud pealinnast. Alguses tegime erinevaid nimemänge ja liikumisülesandeid. Mängisime erienvaid mänge(skulptor-mass, peeglimäng), rääkisime keskkonnast, tegime plakati aastast 2100 ning kõige lõpuks esitasime väikseid sketše seoses aastaga 2100. Nii minu kui ka paljude teiste arvates olid need väikesed näitemängud teatripäeva parimaks osaks, sest meie noorte mõttelend on piiritu. Õhtul toimus meil ühine grillpidu. Sõime vorste ja salatit ning õhtu krooniks oli kohupiimakringel. Pärast poole tegime ohtralt kirju enda salasõpradele ning paljud tüdrukud ja poisid said enda voodi kohale unistuste mehe/naise pildi. Selleks õhtuks olid kõik juba suurteks sõpradeks jäänud ning astuti üle ka meie öörahu reeglist ning maja jäi vaikseks üpriski hilja, sest kõigil oli nii paljust rääkida.

Olgu, tegelikult on juba neljaski päev poole peal aga sellest rääkimise jätan ma kellegi teise hoolde..